Monofil zsinórok feeder horgászoknak
Megjelent: 2020. április 25. | Forrás: Szabó Bence

Legyen szó a feeder technika bármely vállfajáról, a használt zsinórok kiválasztása egy nagyon hangsúlyos kérdés kell, hogy legyen. Ennek az az oka, hogy mind a főzsinórok, mind pedig az előkék eszköztárunk legfontosabb elemei közé tartoznak, melyeknek, egyrészt nagyon strapabíróknak és megbízhatóknak kell lenniük, másrészt pedig összhangban kell állniuk felszerelésünkkel, a meghorgászni kívánt vízzel és a célba vett halak méretével egyaránt. Mindenre ...

Végszerelékek kezdő pontyhorgászoknak 2. rész
Megjelent: 2020. április 15. | Forrás: Kubuk Dániel

Ahogyan ígértük, folytatjuk a végszerelékek készítéséről szóló cikkünket! A végszerelékek pontyhorgászoknak második részében újabb végszerelék elkészítéseket mutatunk be pontról pontra. Reméljük hasznos és fontos információkkal gazdagodtok, ha elolvassátok cikkünket. A cikk 1. része itt olvasható, kattints ide! 3. Helicopter végszerelék Ez a szerelék melyet talán legsűrűbben használok horgászataim során. Főként Pop up csalik ...

Különleges method csalik – II. rész
Megjelent: 2020. április 07. | Forrás: Szabó Bence

E mini cikksorozat első részében kizárólag a Bicolor Method Tojásokkal foglalkoztam, ami nem véletlen, hiszen ezektől különlegesebb csalik aligha léteznek. Élénk színük, aromás mivoltuk és bicolor kivitelük mind-mind fontos eredményességük szempontjából. Azonban én minden helyzetre megoldást nyújtó csalival még nem találkoztam, talán azért sem, mert nincsen ilyen, így bőven maradt bemutatni való csalétek a sorozat második és harmadik részére is. Ez ...

5 végszerelékek kezdő pontyhorgászoknak - 1. rész
Megjelent: 2020. április 04. | Forrás: Kubuk Dániel

Előző cikkemben néhány előke elkészítésében igyekeztem információkkal szolgálni az olvasóknak, ezúttal azonban az előke fölötti résszel, azaz magával a végszerelékkel szeretném megismertetni az olvasókat! Ebben az írásomban néhány hasznos és egyszerű, gyorsan elkészíthető végszereléket fogok bemutatni melyeket előszeretettel használok bajszos barátaink becserkészése során! Lássuk tehát az ehhez szükséges kiegészítők ...

Zsinórok kiválasztása
Megjelent: 2020. április 01. | Forrás: Lukácsi Béla

Nagyon sok fontos eleme van a horgászfelszerelésünknek, amelyek között nehéz fontossági sorrendet felállítani, de kettő ezek közül biztosan a lista elején van, mégpedig a horog és a zsinór. Ha ez a kettő dolog rendelkezésünkre áll akkor már akár kézből is foghatunk halat. A három fő irány. Természetesen nem a kézben tartott zsinóros horgászatról szeretnék beszélni -  bár a kuttyogtatásnál eredményesen alkalmazhatjuk - hanem a zsinór ...

Különleges method csalik – I. rész
Megjelent: 2020. március 28. | Forrás: Szabó Bence

Hogy a method módszer esetében melyik a fontosabb, a csali vagy az etetőanyag? Számomra nem kérdés, hogy utóbbi. Azonban számtalanszor előfordult már, főleg az olyan horgászatokon, amikor csapatostul versenyre készültünk és szinte ugyanúgy horgásztunk mindannyian, hogy mindössze 1-2 csali működött igazán jól, holott az etetőanyagunk azonos volt, illetve végszerelékünk és felszerelésünk sem különbözött érdemben. Ez egyértelműen azt mutatja, hogy a csali ...

Fontos információk: Működésünk a koronavírus járvány ideje alatt!
Megjelent: 2020. március 16. | Forrás: Pecapláza

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk tudatni Önökkel, hogy az érvényben lévő veszélyhelyzet fennállása kapcsán számos intézkedést vezettünk be, melyekkel egyaránt igyekszünk megóvni munkatársaink és vásárlóink egészségét is! A Kormány rendelkezésével párhuzamosan Peca Pláza üzletünk 2020. március 17-től minden nap 8:00 – 15:00 között várja kedves vásárlóinkat, csökkentett nyitva tartási időben. Tájékoztatjuk, hogy a Kormány ...

Bemutatom az új Benzár etetőanyagokat!
Megjelent: 2020. március 03. | Forrás: Szabó Bence

Az év első horgászkiállításán, a Fehován debütáltak a 2020-as Benzár újdonságok, melyek között szokatlanul sokféle etetőanyag is helyet kapott. Hogy miért? Azért, mert úgy éreztük, hogy a meglévő szortimentünk még nem fedi le teljes egészében a horgászok igényeit. A most megjelent etetőanyagcsaládokkal azonban a paletta gyakorlatilag teljesség vált és bátran kijelenthetem, hogy nincsen olyan szituáció, amelynek megoldásához ne találnánk tökéletesen ...

2020 FeHoVa – Beszámoló
Megjelent: 2020. február 18. | Forrás: Őze Dániel

Az előző évekhez hasonlóan, a téli időszak lezárásaképp, egy kiváltképp volumenáris rendezvénnyel nyitottuk meg az évet, a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban. A horgász és egyben vadászati tematikájú FeHoVa szakkiállítás, 2020-ban 27. alkalommal került megrendezésre február 13-16. között. Visszatekintve erre az igazán tartalmas és színes rendezvényre, kimondhatjuk, hogy akár kiállítói, akár látogatói szemmel, de rendkívül gyorsan eltelt ezen ...

Match bottal télen
Megjelent: 2020. február 06. | Forrás: Frankó Zoltán

Az éghajlatváltozás, az elmúlt évek enyhe telei négy évszakossá tették a békés halak horgászatát, leginkább dévérkeszegre és pontyra horgászom ebben az időszakban. Nekem erre 2-3 órányi idő is elegendő, így munka után bátran elindulok egy közeli vízre. Van néhány fontos tényező, amihez alkalmazkodni kell annak, aki télen szeretné becserkészni a keszegeket, kárászokat, pontyokat. Talán a két legfontosabb a nappalok rövidsége és a pillanatnyi ...