FELHASZNÁLÓI FELTÉTELEK

"Akarod, hogy vásárlásaid értékének legalább 10%-át visszakapd? 10.000 forintonként 1.000, 40.000 forintonként 5.000 forintos kedvezménykupont kapsz! Minden forint számít!"

Milyen kérdések merülhetnek fel benned ezzel kapcsolatban?

Hogyan lesznek levásárolható kuponjaim?
Minden 1000 forintos vásárlás után 100 Peca Pláza pont kerül a kupongyűjtő számládra. Amint összegyűlik 1000 pont, máris legenerálhatod az első 1000 Ft-os kuponodat!

Hol tudom legenerálni a kuponomat?
Törzsvásárlói profilodban látható az összes vásárlás és az azok után járó kedvezménypontok, valamint az elérhető (legenerálható) és a már letöltött kuponok is, illetve azok érvényessége. Ezen a felületen tudod legenerálni a kupont is! Tehát minden egy helyen van!

Mi történik az első kupon legenerálása után?
A pontokat, amibe a kupon került levonjuk az egyenlegedről és kuponná alakítjuk; de minden egyes pontot nyilvántartunk! Pl. ha 1025 pontod volt, akkor 25 pont az egyenlegeden marad.

Hol vásárolhatok a kuponnal?
A Peca Pláza webshopban, illetve személyesen, a vecsési Peca Pláza áruházban.

Meddig vásárolhatok a kuponnal?
A kupon érvényessége a generálástól számított 6 hónap.

A pontoknak is van érvényessége?
Ezeknek a pontoknak van érvényességi idejük, ami az utolsó vásárlás dátumától számított 6 hónap. Minden egyes újabb vásárlásoddal újra indul valamennyi addig fel nem használt pontod lejárata.

Összesen mennyi kedvezményt kaphatok a vásárlásaim után?
A Peca Pláza pontok a korábbi vásárlások után járnak és azok értékének 10%-át kapod meg kedvezményként, sőt akár többet is! Mégpedig azért, mert ha egyenlegeden eléred a 4000 pontot, akkor már egy 5000 forintos kupont tudsz generálni! Tehát: a pontokból kedvezménykupont lehet generálni, akkor, ha legalább 1000 pontod összegyűlik. 1000 pontonként egy-egy 1000 forintos kupont kaphatsz, de ha eléred a 4000 pontot, akkor már egy 5000 forintos kupont adunk!

Ha Vecsésen, a PecaPlázában vásárolok, akkor is jár a pont?
Igen, de ehhez szükséges a törzsvásárlói kártyádat bemutatni vagy a kártya kódját bemondani a pénztárnál. Törzsvásárlói kártyát igényelni szintén ugyanitt lehet.

Mikor kell a kupont legenerálom?
Tetszőlegesen te döntheted el, mikor generálsz kupont, de vedd figyelembe, hogy pontjaid az utolsó vásárlásodtól számított 6 hónapig élnek.

Pontosan hogyan tudom levásárolni a kupont?
Egyszerűen a vásárláskor a kosárnál, a kuponkérő mezőbe írd be a kupon vagy kuponok kódját, és a program levonja azok értékét a vásárlás végösszegéből. Ha a boltban vásárlod le, csak a kupon vagy kuponok kódját kell megadni a pénztárnál. A kuponok felhasználásához a kuponok értékének duplájáért kell vásárolnod mind online, mind a Peca Plázában! Pl.: ha van 1000 Ft kuponod, akkor legalább 2000 Ft-nak kell a kosárban lennie az érvényesítéshez.

Hogy tudok kiigazodni a pontok és kuponok között?
Számon tartjuk a maradék pontokat is, azok nem vesznek el a kuponjaid generálásakor. Profilodban mindent nyomon követhetsz. Látszik a vásárlásaid összege, az utánuk járó pontok száma, a maradék pontok száma és az aktív kuponjaid összege, érvényessége és státusza. Levásárlás után a kuponkód átmegy a nem aktív kuponok közé és a levásárolt státuszt kapja, ide kerül a lejárt kuponod is!

Beleszámít a pontgyűjtésbe az a vásárlás is, amikor kuponkedvezményt érvényesítek?
Igen! A kuponbeváltás után fennmaradó, ténylegesen fizetett végösszegért is jár a pont.

Hogyan lesznek pontosan a forintból pontok és pontokból forintok?
Két példa, ami segít áttekinteni a kedvezményrendszert:

Nézzük meg, mi történik a két esetben?

A.) Van 7350 pontom
B.) Van 9844 pontom

A.) esetben generálhatok 1db 5000 Ft-os kupont (4000 pontnál jár) és még 3db 1000 Ft-os kupont (1000 pontonként jár). Így marad az egyenlegemen még 350 pontom, amit tovább gyűjthetek.

B.) esetben generálhatok 2db 5000 Ft-os kupont és 1db 1000 Ft-osat, majd marad még 844 pontom. Amennyiben még kérdésed maradt, keresd a Peca Pláza csapatát és szívesen segítünk! Jó PECAPONT gyűjtést!

Mire jó a törzsvásárlói kártya?
Törzsvásárlói kártya
Plasztik kártyát azoknak érdemes igényelni, akik rendszeresen látogatják üzletünket. A kártyát ingyenesen kérheted kollégáinktól. A kártyához szükséges az online regisztráció. Amennyiben már regisztráltál korábban, add meg e-mail címedet és a kártyát hozzárendeljük profilodhoz. A kártya gyűjti a pontokat a bolti vásárlásaid után. Két részből áll: egy szabványos plasztikkártyából és egy kulcstartó kis kártyából. Mindkettőn megtalálható a vonalkód és a kártyakód is. Vásárláskor elegendő bemutatni a kártyát, melyet kollégáink lecsipognak vonalkód leolvasóval, vagy bemondani a kódot. Ha otthon maradt, nem probléma! Weboldalunkon a profilodba lépve szintén megtalálod kártyád digitalizált változatát, így elegendő csak a telefonon bemutatni azt.

Üzemeltető: Energofish Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, 1201 Budapest, Helsinki út. 74.
Telefonszám: (+36-1) 283-22-85
Fax szám: (+36-1) 421-01-81
Webáruház címe: www.pecaplaza.hu
Email cím: pecaplaza@energofish.hu
Hatósági nyilvántartó szám: NAIH-57402/2012
Adószám: 10797534-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-364114, Budapest Megyei Bíróság, mint cégbíróság

Peca pláza
Mintabolt, ügyfélszolgálat:
Energofish Peca Pláza – Market Central Ferihegy
Cím: 2220 Vecsés, Fő út 246-247.
Tel.: (+36-29) 553-400
E-mail: marketcentral@pecaplaza.hu
Boltvezető: Széchenyi Gábor
Nyitva tartás:
Hétfőtől szombatig: 10:00-20:00 óráig
Vasárnap: 10:00-18:00

Az Energofish Kft. Kelet-Európa és Magyarország egyik legnagyobb horgászfelszerelés gyártója és forgalmazója. 1992-ben alakult, függetlenségét a mai napig megőrző, magyar tulajdonú vállalkozás. Tagja az EFTTA (European Fishing Tackle Trade Association) szervezetnek és állandó kiállítója az általuk rendezett EFTTEX-nek.

A vevői igényeknek eleget téve az Energofish Kft. olyan online piactér megteremtését tűzte ki célul, ahol a cég által forgalmazott több mint 10.000 féle termék közül válogathatnak a kedves érdeklődők. A szolgáltatást az Energofish Kft. mintaboltja, a Peca Pláza teljesíti, mind a rendelések kiszolgálását, mind az ügyfélszolgálatot, mind a szervizhátteret biztosítva. Webshopunk biztos nagykereskedelmi háttérrel rendelkezik, az oldalon valóban rendelkezésre álló termékek jelennek meg. Kollégáink a bolt nyitvatartási idejében várják és azonnal megválaszolják kérdéseiteket (telefonon vagy emailben, illetve személyesen)!

A webáruházban történő vásárláskor rendszerünk a rendelés kiszolgálása érdekében minden esetben elmenti a vásárlók törvényi előírás alapján kötelezően rögzítendő adatait (lentebb részletezve). Webáruházunkban regisztrációt követően és regisztráció nélkül is lehetséges vásárolni. Amennyiben vásárlónk regisztrál, úgy regisztrációjával elfogadja a Felhasználó Feltételeket és az Adatvédelmi Szabályzatot. A regisztráció önkéntes, nem feltétele a vásárlásnak, azonban kedvezményeinket, melyek a vásárláshoz kötöttek csak regisztrációval rendelkező vásárlóink vehetik igénybe. Regisztrálni a regisztráció menüpontban lehet, de nem regisztrált vásárlási opció választása esetén rendszerünk felajánlja, hogy előkészítse profilunkat a megadott adatok alapján.

A vásárló dönt, hogy a vásárlás lezárásakor aktiválja-e adatait és rendszerünk elkészíti profilját. A profil elkészüléséhez aktiváló linket küldünk, melyben a linkre kattintva aktiválódik az új profil. Amennyiben nem kaptad meg az aktiválólinket, nézd meg a kéretlen levelek mappádban is (spam). Ha nem érkezett meg így sem, fordulj kollégáinkhoz bizalommal! A regisztrációt bármelyik további vásárlás lezárásakor meg lehet tenni később is. Azon regisztráció esetén, melynél ugyanarról az e-mail címről történtek a korábbi vásárlások is, rendszerünk összeszámolja és a szabályzat szerint érvényes pontokat megkapjuk.

Amennyiben nem vagy bejelentkezve és regisztráció nélkül vásárolsz, a rendelés lezárása elött bekérjük a következő adatokat: név; e-mail cím; számlázási cím (irányítószám, település, megye, közterület neve, házszám); szállítási cím adatok (ha nem azonos a számlázásival, mezők megegyeznek a számlázásinál kértekkel), áfás számla igénylésre vonatkozó adatok (cégnév, adóalany (kisadózó, pénzforgalmi áfa), adószám); telefonszám. ÁFÁ-s számla igénylés esetén az adatokat a kosár következő lépésében fogja rendszerünk elkérni.

Fizetési módok: utánvét, online bankkártyás fizetés vagy a helyszínen fizetve.

Szállítási módok: személyes átvétel (Peca Plázában), házhozszállítás futárszolgálattal 3 és 5 munkanapon belül (árakat a szállítási díjak táblázat tartalmazza).

A regisztráció során a regisztrációs felületen megadott adatokat adatvédelmi szabályzatunknak megfelelően kezeljük. Az adatkezelés alapja a regisztrált felhasználók által önkéntesen rendelkezésünkre bocsátott adatok köre, amiket kizárólag a rendelések teljesítéséhez, illetve saját marketingcéljainkra, hírlevél küldésére használunk fel, míg nem regisztrált felhasználók esetén a törvényben meghatározott és kötelezően rögzített adatokat kezeljük csak. Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha az a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónkként működik közre, pl. csomagküldő szolgálat, aki az Energofish Kft.-től kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni (adatfeldolgozók, lentebb részletezve). Az adatkezelés az adatkezelési szabályzatunkban foglaltaknak megfelelően, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság által kiadott, NAIH 57402/2012 számú nyilvántartási szám alapján, a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-ei 2016/679 Európai Parlamenti és Tanácsi (EU) rendelet (alábbiakban: GDPR) 13. és 14. cikkeivel összhangban történik.

A regisztráció nélküli vásárlás során olyan adatokat kérünk, ami a leadott rendelés teljesítéséhez feltétlenül szükségesek, (név, e-mail cím, számlázási cím, szállítási cím, telefonszám). Ezeket az adatokat kérjük, helyesen kitölteni, a helytelen adatok lehetetlenné teszik a rendelés teljesítését!

Jelszó: a regisztrációkor szükséges jelszót megadni, illetve megismételni azt. Lehetőleg biztonságos jelszót adjunk meg, kerüljük az ékezetes betűket és speciális karaktereket. Alkalmazzunk kis- és nagybetűket, illetve számokat vegyesen. A regisztrációhoz szükséges elfogadni az felhasználói feltételeket és a biztonsági kódot („captcha”).

Jelszó visszaállítás: ha elfelejtettük jelszavunkat, akkor kérhetünk visszaállítást. Ehhez meg kell adnunk e-mail címünket, mellyel korábban regisztráltunk. A rendszer erre a címre küld egy levelet, melyben egy egyedi link található. Arra kattintva a Pecapláza oldalára érkezünk, ahol meg kell adni 2x egymás után az új jelszót, majd elmenteni. Ez után a bejelentkezés oldalra érkezünk, ahol már az új jelszóval be is tudunk lépni.

    Nem sikerül bejelentkezni? Lehetséges okok:
  • • a profilunk inaktív, mivel egy korábbi regisztrációkor nem kattintottunk az aktiváló linkre – érdeklődjünk kollégánknál
  • • nem kaptam aktiváló linket – érdemes a levelezőnkben a kéretlen levelek (spam) mappát is ellenőrizni
  • • még nem regisztráltunk – regisztráljunk, érdemes azzal az e-mail címmel regisztrálni, amivel korábban is vásároltunk, így a még érvényes pontokat is megkaphatjuk
  • • nem ezzel a felhasználónévvel (e-mail cím) regisztráltunk korábban – próbáljuk meg másik e-mail címünkkel a bejelentkezést
  • • a beírt e-mail címet nem jól adtuk meg – elképzelhető egy betű elgépelése, mely alapján a böngésző rossz belépést jegyzett meg, írjuk be újra helyesen
  • • a beírt jelszót nem jól adtuk meg – kérjünk jelszó visszaállítást, amennyiben nem érkezik levél (spam mappába sem), akkor lehetséges, hogy nem ezzel az e-mail címmel regisztráltunk korábban

Amennyiben egyik megoldás sem segít, keresd kollégáinkat bizalommal!

  1. A pecaplaza.hu webáruház üzemeltetője az Energofish Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, mintaboltja a Peca Pláza – Market Central Ferihegy, továbbiakban eladó. Felhasználó, illetve vevő az a cselekvőképes magánszemély, aki a pecaplaza.hu oldalon regisztrál vagy rendelést ad le. Csak és kizárólag a helyes adatokat megadó felhasználók, vevők rendeléseit van módunkban kiszolgálni.

  2. A Felhasználó a regisztrációval, illetve a rendelés leadásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a Felhasználói Feltételeket, és elfogadja az oldalon érvényes Adatvédelmi Szabályzatot. A Vevő a pecaplaza.hu-ra való regisztrációkor és a rendelés leadásakor köteles a hozzá köthető, valós adatokat megadni. Az Eladó, amennyiben tudomására jut, hogy a Vevő által megadott adatok nem valósak, olyan adatokat tartalmaznak, vagy nem tartalmaznak, melyek a rendelés megállapodás szerinti teljesítését nem teszik lehetővé, jogosult a Vevőnek a webshophoz való hozzáférését részlegesen, vagy teljes egészében korlátozni. Amennyiben a Vevővel való kapcsolatteremtés sikertelensége a Vevőnek róható fel, - sikertelen telefonhívás, e-mail -, a rendelés teljesítésének elmaradása nem az Eladó felelőssége.

  3. A Peca Plázán keresztül leadott rendeléssel a Vevő és az Eladó között online szerződés jön létre, az Ekrtv.1 5. § (4) bekezdésének megfelelően.

  4. Az Eladó fenntartja jogát ahhoz, hogy a jelen szabályzatot egyoldalúan módosítsa. A módosításról köteles a Vevőt tájékoztatni. A tájékoztatás meg kell, hogy jelenjen a pecaplaza.hu oldalon, a Vevőhöz pedig a megadott e-mail címre küldött értesítésként kell eljuttatni a módosítást. A módosítást követő webshop-használat a Felhasználási Feltételek módosításának elfogadását jelenti.

  5. Az oldalon történő vásárláskor és regisztrációkor is mindenképp szükséges egy e-mail cím megadása. Ezzel azonosítja rendszerünk a vásárlót, illetve kommunikálunk a vásárlással kapcsolatban. A Vevő bármikor dönthet róla, hogy a vásárláshoz tárolt adatai alapján a Vevő beleegyezésével rendszerünk vevői profilt hozzon számára létre. Ehhez az Üzemeltető regisztrációs linket küld, mellyel aktiválható a profil.
    Amennyiben a Vevő regisztrál az oldalra, a Vevő által megadott e-mail cím, mint egyedi azonosító szükséges, erre az Üzemeltető egy regisztrációs linket küld, amelyről megtörténik a regisztráció lezárása. A pecaplaza.hu használata során az e-mail cím azonosítja a felhasználót.

  6. A pecaplaza.hu oldalon a termékek fő és alkategóriákba sorolásával könnyítjük meg az eligazodást több ezer termékünk között. A termék képére, nevére kattintva bejut a termék adatlapjára, ahol részletes termékinformációk, termékleírások, további képek találhatóak a termékről. A termékek ára a termék cikkszámához rendelt ÁFÁ-s, azaz bruttó ár. A termék vásárlásakor ez jelenik meg a kosárban. A termék ára nem tartalmaz szállítási és csomagolási díjat. Ezek a költségek a megrendelés véglegesítésekor kerülnek megállapításra. Akciós termékek esetén az akciós ár egyértelműen kerül megjelenítésre. A kosárba akciós árral kerül a termék, ha van akciós ára. A vevő által megrendelt termék árát egyoldalúan nem változtathatja meg az Üzemeltető, csak a Vevővel egyeztetve van lehetőség ármódosításra. A webáruházban kínált termékek műszaki és más paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében igyekszünk a legnagyobb gondossággal eljárni.

  7. Amennyiben a keresett terméket nem találod, vedd igénybe termékkeresőnket! A beírt keresőszó alapján találati listát kapsz azon termékekről, melyek nevében, vagy termékleírásában az szerepel. A találati lista elején a legnagyobb egyezést elérő eredmények szerepelnek.

  8. A kiválasztott termékeket tedd a kosarába, melynek tartalma megváltoztatható: a törlés gomb segítségével törölheted a terméket, a darabszám átírásával módosíthatod a megrendelt mennyiséget. Minimális rendelési kosár érték nincs. Egy termékből viszont előfordulhat, hogy van minimum kosárba rakható mennyiség, a kiszereléséből fakadóan. Ilyen esetben az oldalon a teljes ár is feltűntetésre kerül, illetve a kosárba rakható mennyiség is be van írva előre a mennyiség mezőbe. Itt csak a minimum mennyiség többszörösével növelhető a kért mennyiség (kosárnál is).

  9. Termékek feltöltése kosárba: ezzel a funkcióval egy szövegdobozba illetve a cikkszámokat és mennyiségeket tudsz gyorsan kosárhoz adni termékeket. Ez akkor hasznos, ha van előre összeírt cikkszám listánk. A megfelelő formátumot a szövegdoboz feletti súgó szövegben találod. A rendszerünk figyelembe veszi a kiszolgálható mennyiségeket és erről üzenetet is ad, ha nincs elegendő a kiszolgáláshoz. A funkció csak regisztrált horgászoknak érhető el.
    Termékfeltöltés kosárba

  10. A kívánt termékek kosárba helyezése után kiválaszthatod a szállítás és fizetés módját. Jelenleg online bankkártyás fizetési móddal (erről részletesebben az Fizetés bankkártyával online részen olvashatsz), ajándékkártyával (részletesen a Fizetés ajándékkártyával részen olvashatsz) vagy utánvéttel, a csomag átvételekor lehet fizetni a futárnak, illetve az átvétel helyszínén a Peca Plázában az eladónak készpénzzel és bankkártyával, valamint ajándékkártyával.

  11. Az pecaplaza.hu oldalon történő megrendelés lezárásával, a Vevő kötelező érvényű ajánlatot tesz a termék(ek) megvételére az Eladó felé. A megrendelés fogadásáról a Vevő automatikus e-mailt kap, amiben a megtekintheti a rendelt tételeinek listáját. A rendelés összeállításáról és annak számlázásáról (futárszolgálatnak történő átadásáról), illetve várható átvételi időpontjáról az Eladó e-mail formájában értesíti a Vevőt. A bolti átvétel szállítási mód választása esetén mindenképp várd meg kollégánk értesítését az átvétel lehetséges időpontjáról. Amennyiben a rendelés tételei nem teljesíthetők maradéktalanul, kollégáink felveszik veled a kapcsolatot. Ilyen esetben a rendelés lemondható. Ha az Üzemeltető technikai hibája miatt az Eladó rendszere nem tud kapcsolatot létesíteni, telefonon értesítjük a Vevőt. (Az oldalon keresztül történő vásárlás a Ptk. 211. §-a alapján, a kereskedőnek tett kötelező érvényű ajánlatnak minősül, a Vevő a vételi ajánlatához kötve van. A Vevő az Eladó szerződésszerű teljesítése esetén köteles a terméket a feltüntetett vételáron megvenni és átvenni. Amennyiben a Vevő a terméket nem veszi át, az Eladó jogosult a Vevő felhasználói hozzáférését részlegesen, vagy teljes egészében korlátozni.)

  12. A rendelés teljesítéséről újabb e-mailt küldünk, amiben szerepelnek a végleges számlaadatok és egyben tájékoztatjuk arról, hogy csomagodat átadtuk a futárszolgálatnak és az azt követő munkanapon megkísérli a csomag kézbesítését. A futárszolgálatok általában 8-17 óra közötti időszakban végzi a kiszállítást, ezért olyan címet adj meg, amelyen a csomagot át tudod venni. Amennyiben a Peca Plázába kérted a rendelést, arról küldünk értesítést, hogy a boltban a következő napon átvehető az összekészített rendelés.

  13. Rendelés lemondása: Tévesen leadott, még nem kiküldött rendelés visszamondása következmények nélkül megtehető: telefonon a 06-29-553-400-as telefonszámon. Hétfő-Szombat: 10:00-20:00 / Vasárnap: 10:00-18:00 között. (Esetleges rendhagyó nyitvatartásunkat weboldalunkon a Kapcsolat menüpontban olvashatod.)

  14. Az Eladó fenntartja jogát ahhoz, hogy a jelen szabályzatot egyoldalúan módosítsa. A módosításról köteles a Vevőt tájékoztatni. A tájékoztatás meg kell, hogy jelenjen a pecaplaza.hu oldalon, a Vevőhöz pedig a megadott e-mail címre küldött értesítésként kell eljuttatni a módosítást. A módosítást követő webshop-használat a Felhasználási Feltételek módosításának elfogadását jelenti.

Az oldalon lehetőség van fizetni bankkártyával is. Kártyás szolgáltatónk a Barion.

Fontos tudnivalók:
  • A kosár lezárása előtt válasszuk ki a "Bankkártya, online" fizetési módot.
    Fizetési mód
  • A kosár lezárása után egy felugró ablakban meg kell adnunk bankkártya adatainkat (bankkártya szám, lejárati idő, biztonsági kód, kártyán lévő név). A biztonsági kód a kártya hátulján lévő háromjegyű szám. Ügyeljünk arra, hogy bankkártya adatinkat úgy írjuk be, hogy azokat más ne láthassa, különösen nyilvános helyeken.
    Fizetés popup
  • A felugró ablakon a "Fizetés" gombra kattintva lehet kezdeményezni a fizetést.
  • Sikeres tranzakció esetén az ablak bezárul. A tranzakcióról a Barion értesít külön e-mailben.
  • Ha ellapoztunk az oldalról, sikertelen volt a tranzakció (pl. elutasításra került a kártya) vagy kifejezetten elutadítottuk a fizetést, akkor nem ismételhető meg az online fizetés, ilyen esetben a rendelés utánvétesen érkezik be hozzánk és úgy is kerül számlázásra (problémás esetben telefonáljunk kollégáinknak).
  • Amennyiben valamely rendelt tételt mégsem tudunk szállítani, a vásárló minden esetben csak a ténylegesen számlázott végösszeget fizeti. A ki nem szolgált termékek összegére a Barion rendszeréből visszatérítést indítunk a vásárlónak, melynek átfutási ideje bankonként eltérő lehet, ezzel számolni szükséges. Egyes bankok a rendelés befizetett összegét zárolásként jelzik az ügyfeleiknek, és a visszatérítés után, az azzal csökkentett összeget könyvelik le. Más bankok azonnali befizetésként kezelik, majd a visszatérítéskor egy külön tranzakcióban jelenik meg a kifizetés. A banktechnikai működés a Bariontól és a Pecaplázától független ugyan, de a vásárlót garantáltan csak a ténylegesen szállított és számlázott összeg fogja terhelni.
  • Egyes bankok megkövetelik az online fizetés jóváhagyását. Ilyen esetben a Fizetésre kattintva egy üzenetet kapunk, ahol bankunk vár, hogy jóváhagyjuk a tranzakciót (pl. banki alkalmazásban, online bankfiókunkban). Ilyenkor ne zárjuk be ezt az ablakot! A jóváhagyást végezzük el, majd ide visszatérve látni fogjuk, hogy elfogadta a rendszer a fizetést.
  • Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  • Rendelésedet fizetheted Peca Pláza Ajándékkártyával is.

      Fontos tudnivalók:
    • • A vásárlás végén válaszd az "Ajándékkártya" fizetési módot.
    • • Az alatta lévő mezőben add meg kártyád hátoldalán lévő (vonalkód alatt) kódját.
    • • A mellette lévő mezőben megadhatod, mekkora összeget kívánsz ajándékkártyával fizetni, amennyiben üresen hagyod, a rendelés teljes végösszege lesz kártyádról levonva.
    • • Ha nem a teljes összeget kívánod elkölteni ajándékkártyával, úgy a fennmaradó összeget utánvéttel számoljuk és a futárnak szükséges kifizetni (házhozszállítás esetén).
    • • Az ajándékkártya érvényességét és egyenlegét kollégáink a rendelés számlázásakor ellenőrzik, probléma esetén értesítik a vásárlót.
    • • Ajándékkártya feltöltésekor (vásárlás) törzsvásárlói pontokat nem írunk jóvá, azok a kártya használata után kerülnek rá pont egyenlegünkre.
    • • Ajándékkártya feltöltésekor (vásárlásáról) áfá-s számlát nem állítunk ki, azt a kártya felhasználásakor lehet igényelni.
    • • Ajándékkártyával kapcsolatosan bővebb információkat itt találsz!

    Elérhető Android™ és IOS™ rendszerekkel üzemelő mobil készülékeken.

    Verzió: lásd a letöltési oldalakon

    Letöltés:

    Google PlayApp Store

      Az applikációban (a folyamatos frissítések mellett kiadott) elérhető funkciók:
    • • vásárlói regisztráció
    • • törzsvásárlói pontok és kuponok nyilvántartása, kezelése
    • • törzsvásárlói kártya adatok megtekintése
    • • korábbi rendelések megtekintése
    • • vásárlói adatok megtekintése és módosítása
    • • bejelentkezés a vásárlói profilba
    • • közösségi bejelentkezés és regisztráció (Facebook, Google)
    • • elfelejtett jelszó igénylése
    • • vásárlói információs oldalak megtekintése (nyitva tartás, bolt adatok, ASZF, hírek, stb.)
    • • értesítések megtekintése

    A további új applikáció funkciókat és változásokat a megjelenő verzió leírásában közöljük.

    A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozásának értelmében a fogyasztó a megrendelt terméket, annak kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül elállhat a vásárlástól, azaz visszaküldheti a megrendelt terméket.

    Az elállási jog gyakorlásának menete
    Elállási szándékát igazolhatóan 14 munkanapon belül kell megtennie, ezt megtörténhet e-mailben, telefonon, postai úton, vagy a Peca Pláza boltban személyesen. Ezekben az esetekben az e-mail dátuma, a telefonon történő jelzés esetén a telefonálás időpontja, illetve postai értesítésnél az ajánlott szelvény dátuma kerülnek rögzítésre. A csomagküldő szolgálattal rendelt áru esetén küldje vissza az Energofish Kft. címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, az utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.
    A csomag beérkezésekor rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Csak olyan terméket tudunk visszavenni, ami nem került használatra! Nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vevőt terheli!
    A termék visszaérkezését követő 30 napon belül az Energofish Kft. a Vásárló által megadott bankszámlára visszatéríti a termék vételárát!

    Az Energofish Kft. által forgalmazott termékekre a Ptk-ban meghatározott mértékű szavatosságot, illetve egyes termékekre jótállást vállalunk. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért teljeskörűen a vevőt terheli mindennemű felelősség!

    A szavatossági igény érvényesítése
    A Vevő minőségi kifogás esetén a termék javítását, cseréjét, árleszállítását kérheti, illetve elállhat a szerződéstől. A szavatossági jogok érvényesítésénél 6 hónapot meghaladó hibabejelentésnél a Vevőnek kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, vagy a hiba már a termék megvásárlásakor is fennállt. A szavatossági igényt akciós termékek esetén is érvényesíteni lehet, amennyiben a Forgalmazó nem jelöli meg az akció okát, vagy a kifogás más hibára vonatkozik. A szavatossági igény érvényesítésére 2 év áll a Vevő rendelkezésére. Nem számít bele a határidőbe a kijavítási időnek az a része, amikor a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A határidő a javított, vagy kicserélt részre újra kezdődik.
    A minőségi kifogás rendezésének módja a következő. Amennyiben a terméket futárszolgálattal kaptad kézhez, minőségi kifogásával a Peca Pláza ügyfélszolgálatához kell fordulnod. Ha a Peca_Plázában vetted át a csomagot, a vásárlás helyszínén kell ezt megtenned. A minőségi kifogás megtételekor jegyzőkönyvet kell felvenni, amiben a Vevőnek részleteznie kell a hibát, az érvényesíteni kívánt igényt és a kifogás rendezésének módját. Amennyiben a Forgalmazó eltér a kifogás rendezésének módjától, azt e-mailben jelzi a Vevő felé. A Forgalmazónak jogában áll más rendezési módot választania, ha a Vevő által kívánt rendezési mód aránytalanul nagy többletköltséggel járna a Forgalmazó részére. Ha a webshopban sem javítási, sem csereigény nem érvényesíthető, a Vevő árleszállítást, vagy cserét igényelhet. Jelentéktelen hiba miatt a szerződéstől való elállásra nincs lehetőség.
    „(a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget; b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint -, megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.” PTK 306.

    A jótállási igény érvényesítése
    Az Energofish Kft. adott termékeire a jogszabályban előírt jótállási határidőt alkalmazza. A termékekhez kapott garanciajegyet és a vásárlás blokkját (áfás számla esetén a számlát) őrizd meg és igény esetén mutasd be.

    A jótállási jogok érvényesítésének menete
    Amennyiben a terméket futárszolgálattal kaptad kézhez, minőségi kifogásoddal a Peca Pláza ügyfélszolgálatához kell fordulnod. Ha a Peca_Plázában vetted át a csomagot, a vásárlás helyszínén kell ezt megtenned.
    A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igényt akciós termékek esetén is érvényesíteni lehet, amennyiben a kereskedő nem jelöli meg az akció okát, vagy a kifogás más hibára vonatkozik.
    A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet szerint a fogyasztási cikknek a fogyasztó részére történő átadásnak a napjával kezdődik. Jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. (151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet. A jótállás időtartama alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. Egy év letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.
    Jótállási igény esetén a Vevő kérheti a termék javítást, cseréjét, árleszállítást, vagy elállhat a szerződéstől. Ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az más jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséggel járna a Forgalmazó részére, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, illetve a Vevőnek okozott kényelmetlenséget, a Forgalmazó választhat más teljesítési módot. Ha a Vevő sem javítási, sem csereigényét nem tudja érvényesíteni, árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt a szerződéstől való elállásra nincs lehetőség.
    Garanciális időn belül meghibásodott terméket lehetőleg saját csomagolásában, a vásárlást igazoló számlával vagy blokkal, garanciajeggyel veszünk át javításra. A garanciaérvényesítés megkezdése, azaz az áru leadása történhet Peca Plázában, vagy ha futárszolgálattal kérted a terméket, a Peca Plázához visszajuttatva. A Peca Plázában történő leadás ingyenes.
    A terméket jegyzőkönyvvel együtt vesszük át, az átvételt iktatjuk. Ha a termék javítható, akkor a legrövidebb időn belül javítjuk és visszaküldjük. Ha nem javítható és lehetőség van cserére, akkor a terméket cseréljük. Ha nem tudjuk cserélni a terméket, lehetőséget adunk hasonló termékre való cserére, vagy visszatérítjük a termék árát. Botalkatrész javításnál, ha valamelyik tag pótlásáról van szó, a Szakszerviznek a javításhoz az egész botot vissza kell juttatni, így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Amennyiben látható, hogy az orsóházat megbontották, az a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. A garanciális elbírálást minden esetben Szakszervízünk végzi.

    Az oldalon található linkeken keresztül elért más webhelyek
    A www.pecaplaza.hu internetes oldalon elhelyezett és onnan más webhelyekre mutató linken keresztül elért webhelyek tartalmáért az oldal üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal.

    Hírlevélre fel- és leiratkozás
    A www.pecaplaza.hu hírleveleire való feliratkozáskor kizárólag a termékeinkkel kapcsolatos híreinkről, új termékeinkről, akcióinkról fogsz e-mail értesítőt kapni, valamint azokról az eseményekről, kiállításokról, vásárokról, amelyek érdekesek lehetnek a számodra. A feliratkozásnál megadott adataidat (név, e-mail cím) bizalmasan kezeljük. Egyes feliratkozó űrlapjainknál további adatot is kérhetünk (pl. telefonszám, kedvenc halfaj, kedvenc márka, kedvenc horgászmódszer, stb.), ezek közül minden esetben jelöljük, melyeket kérünk be kötelezően megadandó adatként (általában: * csillaggal jelölve), melyet az űrlapnál jelzünk. Hírlevél szolgáltatásunkról a későbbiekben bármikor leiratkozhatsz, a hírlevél alján lévő linkről. Hiteles azonosítás után adataid módosítását, törlését kérheted a marketcentral@pecaplaza.hu vagy pecaplaza@energofish.hu e-mail címen.
    Feliratkozás történhet űrlapról, a Pecapláza lábjegyzetében lévő űrlapról vagy a regisztrációs folyamat során a „Feliratkozom a Pecapláza hírlevélre” jelölő bepipálásával. Ez utóbbi esetében a regisztrációkor megadott adatokkal (név, e-mail cím, telefonszám) kerülsz be hírlevél rendszerünkbe. Ekkor egy megerősítő levelet kapsz a regisztrációról, mely aktiváló linkjének megnyomásával jóváhagyod feliratkozásodat is. Ugyanebben a levélben kapsz egy leiratkozási linket is, mellyel bármikor leiratkozhatsz a hírlevélről. Mivel többféle akció keretében lehetséges feliratkozni, így előfordulhat, hogy más témakörben még kapsz tőlünk hírlevelet. Amennyiben semmilyen hírlevelet nem szeretnél többet kapni, kérünk, jelezd soron kívül kollégáink felé a pecaplaza@energofish.hu e-mail címen, vagy a Kapcsolat menüpontban tudsz üzenetet küldeni.

    Szerzői jogok
    Az internetes oldalon szereplő tartalom, illetve a letölthető dokumentumok szerzői jogi védelem alatt állnak. Az internetes oldal tartalmának akár részben, akár egészben történő, a saját személyes használatot meghaladó, vagy attól eltérő célú bármilyen használata - így különösen annak másolása, kinyomtatása, tárolása, terjesztése, átruházása, módosítása, közzététele - kizárólag az Energofish Kft. előzetes írásbeli hozzájárulásával történhet.

    A weboldalon és hírlevelekben folyamatosan tájékoztatunk aktuális kampányunkról, kedvezményeinkről. Kérünk, hogy figyeld azok érvényességi idejét, nehogy lemaradj róluk! Egyes kampányaink csak online elérhetők, az oldalon leadott rendelésekben biztosított a kedvezményes ár. Természetesen ezen rendelések is átvehetők személyesen is. Akcióink keretében előfordulhat, hogy az utolsó darabokat áruházunkban megvásárolják, annak ellenére, hogy igyekszünk minden rendelést időben összekészíteni. Hétvégi napokon áruházunkban nincs folyamatos rendelés kezelés.

    Napi akció:

    Elérhető a weboldalon, a fő menüből a Napi akció menüpontból. Amennyiben éppen nincs elérhető termék itt, úgy tájékoztatunk ott. A Napi akcióban kosárba tett termékeknél is figyeli rendszerünk, hogy a rendelésleadás pillanatában van-e belőle kiszolgálható készlet. Amennyiben nincs, a kosarat lemódosítja és tájékoztatunk erről.

    Black Friday kampány:

    A Black Friday akciónk minden ősszel kerül megrendezésre, kihirdetése pontos dátummal mindig hírlevél formájában történik, melyre itt tudsz feliratkozni. Azért is érdemes, mivel a feliratkozóknak sok kedvezményt és kampány értesítőt már korábban megküldünk. Ez a kampány ugyanott jelenik meg, ahol a Napi akció, ilyenkor a menü neve és az oldal link változhat. A kampány csak online elérhető. A Black Friday alatt is ellenőrizzük az elérhető készleteket kosárba lépéskor és rendelésleadáskor.