Thrillek diadala II. rész
Megjelent: 2020. szeptember 13. | Forrás: Halmos Mihály

Az első részt tehát azzal fejeztem be, hogy a nagy harcsának tényleg kell a (nagy) Thrill. Sokszor kell neki a hetes is, de a majd kétszer akkora tömeggel bíró kilences sokkal nagyobb összhangban dolgozik a harcsás felszereléssel. A biztonságot jelentő vastagabb fonott miatt muszáj feltenni a kilences Thrillt, kisebb testvérét nem lehet pont oda és akkora távra hajítani, ahova mi akarjuk.

22 centivel nagyobb mint elejtője, pontosan 192 centis és 65 kilós volt a szezon eddigi  legszebb thrilles harcsája.

Sokan biztosan most felhőkölnek, hogy ugyan már, biztosan meg lehetett volna fogni a harcsákat a méretesebb, nehezebb, jól dobható harcsás kanalak valamelyikével is. Higgyétek el, ha így lett volna, mi is úgy teszünk. De nem, a Thrill kellett nekik, a kanalakat akkor nagyon magasról fütyülték le. A kisebbek és még a hatvanötös is elemi erővel fordult a csali után, ha éppen mögéjük csobbant be a wobbler.

A színválasztásban viszont nem rugaszkodhattunk messzire. Kapást a natural csalikkal értünk el, így olyanok kerültek a dobozainkba, mint például az RBL és a HBL.

A Wizard botok közül a Samurai legerősebbje mellett a tömör karbonból készült Solid Spin képes felvenni a versenyt a harcsákkal.

Bármilyen hihetetlen, de a Thrill felkínálásán a jól megszokotthoz képest semmit sem változtattunk. A vízre (és nem vízbe, a különbség fontos) érés pillanatától kezdve diktáltuk belé azt a nem kicsi ütemet, ami már annyi szép halat adott. Ha nem így tettünk volna, az az egy két másodpercnyi késlekedés pont arra lett volna elég, hogy a bevontatás megkezdésekor visszafordíthatatlanul akadjunk el abba a nagyon sekély vízű kagylópadba, ami ott tartotta a harcsát.

Fiatal balinokat megszégyenítő mozdulattal vetette magát a száguldó csali után a majd kétméteres bajuszos.

A két szuperhős, akikben bármikor vakon bízhatunk. Ezek a kilences Thrillek bizony nagyon jól beszélik a harcsák nyelvét.

A wobbler marasztaló kagylópad miatt nagy szükség volt a legvastagabb fluorokarbon előkék tudására. Keménységük, rendkívül tömör és szilárd anyagszerkezetük miatt jól ellenállnak minden koptató hatásnak, így nem volt kérdés, hogy félméternyit bekössünk belőlük a csalik elé!

A csali után a leglényegesebb pontok: az extra erős kulcskarika és az L&K harcsás gyorskapocs, melyek garantáltan bírják az extrém terhelést!

Egyes méretű, 21 kilogrammos direkt erőhatásnak is ellenálló Duo Lock pergető gyorskapocs a négyes sorozat második legerősebb tagja.

Fontos kitérnünk még végezetül a zsinórkérdésre. Például a kilences Thrill 25 grammos tömege lehetővé teszi a hagyományos zsinórt kedvelőknek a 0,30-0,33-as méretek használatát. A fonott zsinórok erejében bízó pergetők pedig bátran tehetik fel akár a huszonötösöket is. Ne feledjük, partról kell nagyobb távolságot pontosan megdobnunk úgy, hogy közben a thrilles kapásokra jótékony hatással bíró szél bármikor beleszólhat a játékunkba.

A jól megérdemelt szabadulás előtt a puszi minden legyőzöttnek jár.