Kereskedelmi asszisztens (Bp. XX.ker)

Kereskedelmi asszisztens (Bp. XX.ker)

Feladatok: Vevőkapcsolat-tartás, a kereskedelmi vezető közvetlen támogatása.  Ezen belül:

·       B2B és export (CZ–SK–SRB) partnerek rendeléseinek rögzítése, adminisztrálása

·       Ügyfélszolgálat, kapcsolattartás partnerekkel e-mailben és telefonon.

·       Riportok, kimutatások készítése a kereskedelmi vezető részére: heti, havi kereskedelmi riportok, kimutatások készítése, ERP/CRM adatok lekérdezése és tisztítása.

·       Értékesítési támogatás: B2B és export (CZ–SK–SRB) partnerek rendeléseinek rögzítése, adminisztrálása, ajánlatok, szerződések és rendelések előkészítése és kezelése

·       Export értékesítési csapat támogatása 

·       Pénzügyi és adminisztratív háttértámogatás: számlák továbbítása pénzügy felé, kintlévőségek alapellenőrzése, partneri reklamációk adminisztratív kezelése

·       Marketing és kampányok adminisztratív támogatása

·       Egyéb adminisztráció és dokumentumkezelés

Elvárások

Várjuk pályázatát, ha rendelkezik az alábbiakkal: 

 

·       hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

·       koordinálás, szervezési készség

·       ügyfélközpontúság, megoldáskereső, együttműködő hozzáállás

·       precizitás, pontos riportálás, adatelemzés

·       gyakorlott felhasználói ismeretek, magas szintű Excel-ismeret

·       Rendszerszemlélet, szervezettség

·       terhelhetőség, nyomás alatt is képes jól teljesíteni, koncentrálni

·       önálló munkavégzés

·       tanulási készség, nyitottság az új ismeretekre

Előny:

·       B2B és B2C értékesítési környezetben szerzett tapasztalat

·       CRM/ERP programismeretek

·       angol nyelvtudás

·       szlovák, cseh nyelvtudás

·       horgászcikkek vagy outdoor termékek piacának ismerete

 

Amire nálunk számíthat:

·       biztos háttér, stabil munkahely, alkalmazotti státusz, határozatlan idejű munkaviszony

·       kiszámítható és motiváló, elismerést tükröző bérezés

·       szakmai és nyelvi fejlődési lehetőségek

·       rutinos, összetartó csapat és vezetés, egymást segítő és egymásra számító munkatársak

Miért jó nálunk dolgozni? 

·       Stabilitás és jövőkép: belső karrierút, előre lépési lehetőség

·       Rendszeres visszajelzés a munkádról, szóban és anyagiakban egyaránt

·       Aktív céges élet: céges születésnap, karácsonyi buli, céges nyaraló, sporttámogatás, egészségbiztosítás

Nálunk pörgős napokra, segítőkész kollégákra, hosszú távon biztosan kiszámítható jövedelemre számíthat.

További információk:

·       Munkaidő: munkanapokon: hétfő-csütörtök: 7-16h; péntek: 7-13:30h 

·       Munkavégzés helye: Energofish Kft. központja (Budapest XX. kerület, Helsinki út; Boráros tértől jól megközelíthető)

 

·       Bérezés: fix alapbér + havi mozgóbér + Budapesten kívüli bérletek támogatása + egészségbiztosítás (magánorvosi szolgáltatás) + SZÉP kártya + sport aktivitás támogatása) + dolgozói vásárlási kedvezmény