Savage Gear SG8 pergető orsó
Az SG8 egy felfegyverzett szörnyeteg, amelyet erős, merev és könnyű megerősített karbon kompozit (CRC) ház és rotor alkot. Kiváló és tartós teljesítményt garantál zárt Friction Control fékrendszerének köszönhetően, karbon betétekkel, amelyek páratlan merevséget, simaságot és fékerőt biztosítanak. A lenyűgöző 10 + 1 rozsdamentes acélból készült golyóscsapágy (két japán golyóscsapággyal) biztosítja a megbízható teljesítményt még nagy igénybevétel esetén is. Az orsó által nyújtott élményt számos további felszereltsége szolgálja, ilyen a T-alakú zsinórklipsz, csúszásmentes dobfelület, mely feleslegessé teszi a monofil alátétzsinór használatát, valamint a EVA hajtókarfogantyú. Mindazt az úttörő személetet, amelyről a Savage Gear hires, beletettük ebbe az orsóba — mely hamarosan nélkülözhetetlen társaddá válik.
SAVAGE GEAR ORSÓK TECHNOLÓGIÁI
IPX6
Az IPX6 Nemzetközi Szivárgásvédelmi Minősítés azt jelenti, hogy a tömítés védelmet nyújt az nagynyomású vízáramok (100 liter percenként) ellen, bármilyen szögből, három perc időtartamon keresztül három méter távolságból.
Hydro Seal
A Hydro Seal feltüntetés azt jelzi, hogy az orsóban megtalálható legalább egy speciális tömítés, ami véd a víz behatolásától. Ez növeli az orsó élettartamát és segít megőrizni teljesítményét.
T-CLIP:
Ez az egyedi zsinórklipsz úgy lett tervezve, hogy elképesztően egyszerű legyen a használata és éppen annyi leszorító erőt biztosítson, amennyi szükséges, hogy biztonságosan megtartsa a zsinórt.
DynamicLine management
A kiterjesztett dobemelőrendszer létrejöttének köszönhetően, a DLM jelzésű orsók a teljes dobon tökéletesen elosztva csévélik fel a zsinórt. Ez a modern pergető orsók kulcsjellemzője, mivel a tökéletes zsinórkép hozzájárul a fejlett fékrendszer kihasználásához is, valamint lehetővé teszi a horgászok számára a hosszabb és pontosabb dobásokat.
AeroLip
Az Aero Lip a dobástáv és a pontosság növelésében kap szerepet. A dobperem specifikus, finomhangolt szöge lehetővé teszi, hogy a zsinór a lehető legkisebb súrlódással távozzon az orsóról dobáskor.
HS Hydro Sealed Body
A HS-Body jelzésű orsókban komplett gumi tömítés található az oldallap és az orsóház között, amely megakadályozza a víz behatolását. Az ezzel ellátott orsók esetében a hajtókar csatlakozását, a porvédőt és a hajtás fogaskerekeit is védi egy-egy vízálló tömítés, így biztosítva, hogy az orsó belső alkatrészei sok évig nyújthassanak csúcsteljesítményt.
HS Hydro Sealed Drag
A HS-Drag feltüntetés azt jelenti, hogy egy gumitömítés védi a fékrendszert is a víz behatolásától, mely biztosítja a rendszer kifinomult és erőteljes működésének megőrzését.
Fixed Gear Construction (FGC)
Az FGC-vel szerelt orsókban, a dobemelő rendszer közvetlenül az orsóházhoz csatlakozik. Ez rendkívüli stabilitást és sima futást biztosít, emellett jelentősen növeli a pergető orsók élettartamát.
TORQUESHIFTF1
Az FGC-vel szerelt orsókban, a dobemelő rendszer közvetlenül az orsóházhoz csatlakozik. Ez rendkívüli stabilitást és sima futást biztosít, emellett jelentősen növeli a pergető orsók élettartamát.
TORQUESHIFTF 2
Öntött fogaskerék-rendszer a tartós teljesítmény érdekében. Sima és hatékony erőátvitelt biztosít a hajtókartól, közvetlenül az orsó rotorjához.
TORQUESHIFTF 3
Géppel vágott réz fogaskerék és / vagy hajtómű, mely maximális teljesítményt és tartósságot nyújt. Sima és hatékony erőátvitelt biztosít a hajtókartól, közvetlenül az orsó rotorjához.
X TCS TEMPERATURE CONTROLLED SYSTEM
A TCS dobok olyan beépített szellőzőrendszerrel vannak ellátva, mely a titánium lamellákkal kombinálva segít a fékrendszer túlmelegedésének megakadályozásában. Ha a fék túlmelegszik, az befolyásolja a működését és csökkenti az élettartamát, viszont a TCS segítségével a fék hőmérséklete alacsony, teljesítménye állandó marad. Ez a rendszer akár 30%-kal csökkenti a túlmelegedést, a hagyományos dobokhoz és fémlamellás fékrendszerekhez képest. A TCS- nek hála, a túlmelegedés a múlté.
Graphite Reinforced Composite
A GRC rotorok és orsóházak szuper erős grafitból kompozit anyagból készülnek, amely nem csak tartós, de könnyű és korrózióálló is. Az ebből az anyagból készült házak és rotorok masszívak, stabilak és időtállóak.
Carbon Reinforced Composite
A CRC rotorokat és orsóházakat úgy tervezték, hogy alacsonyabb tömeg mellett, megnövekedett merevséget és szilárdságot nyújtsanak. Ez az anyag nem hajlik és jobban bírja az extrém erőhatásokat, mint a szokványos grafit anyagok.
VSS Vantage Spring System
A VSS a sokkal egyenletesebb terheléseloszlást biztosít, mint a hagyományos tekercsrugók, amely lehetővé teszi a fékerő állandó nyomásának egészen precíz beállítását. Ez következetes fékerőt ad az orsónak, ami sokkal egyenletesebb és precízebb működést hoz létre akár extrém körülmények között is.
SW500 coating
Rengeteg orsó van, amelyekről azt állítják, hogy sósviz állóak, de hány van közöttük, ami kibír 5OO órát egy tartályban, sós vízzel fecskendezve és a korrózió legkisebb jelét sem mutatja? Válasz: egy sem. Kivéve amelyeket az SW5OO bevonatunk borítja. A legtöbb piacon lévő orsót csak 196 órán át tesztelik és nemigen élnének túl 5OO-at.
Az új bevonat-techonlógiánk bírja ezt. Új mércét állít fel a horgászorsók sós víz elleni védelmének terén.
Friction Control System 1
Olajozott filc betétekkel működő fékrendszer, mely kifinomult fékerőt biztosít.
Friction Control System 2
Karbonszálas betéteket tartalmazó fékrendszer, amely rendkívül kifinomult és nagyerejű fékhatást biztosít
Friction Control System 3
Az ebben a fékrendszerben használt alátétek háromrétegű kialakítással készülnek - üvegszálas réteg középen és karbonszálas réteg mindkét oldalon. Ez páratlan merevség nyújt a féklamelláknak, ami rendkívül sima és erőteljes, halakat megállító fékhatást biztosít. Ezeket az alátéteket megfordítva is lehet használni, ezzel megduplázva élettartamukat. A Savage Gear orsókban használt elsőszámú fékrendszer.
KALLOY KALLOY BODY ROTOR
A K-Alloy rotorok és orsóházak rendkívül erős és robusztus alumínium ötvözetből készülnek - ez az anyag amellett, hogy könnyű, hihetetlenül merev. Ez a merevség azt eredményezi, hogy nagy igénybevétel során sem deformálódik, így megvédi a belső részeket a károsodástól. A K-Alloy házak kiváló tartósságot és megbízhatóságot adnak az orsónak.
BRAID READY SPOOL
A BR-S dobokkal nincs többé szükség a monofil alátétzsinórok használatára. A dob felülete egy speciális gumiszalaggal van ellátva, amely domború mintázatával meggátolja a fonott zsinór megcsúszását még nagy erőhatások alatt is. Semmi nem csúszhat el, amikor nagy halat fárasztasz.
DURA OIL
Ezt a kifejezetten a Savage Gear orsóihoz fejlesztett, szabadalmaztatott olaj tökéletes védelmet biztosít az orsó alkatrészei számára a kopással és korrózióval szemben. A Dura Oil különleges védőréteget alkot a felületen, amely megvédi őket az kártékony erők teljes palettájától, beleértve a fizikai erőhatásokat, port, vizet és kopást.
DURA GREASE
Ez az egyedülálló, saját fejlesztésű zsírunk, amelyet kifejezetten a Savage Gear orsók hajtásrendszereihez fejlesztettünk a korrózió és a kopás ellen. A zsír ellenáll a gőznek, édes- és sósvíznek és kiválóan működik egészen -30°C és 160°C közötti tartományban, ami a Föld bolygó minden horgászati szituációját lefedi. Ráadásul biológiailag lebomló. A Dura Grease segítségével az orsók hosszú időn át megőrzik legjobb formájukat.
Cikkszám | Kép | Ár | Rendelt db. | Kosár | Akció | Méret | Csapágy | Fékrendszer | Áttétel | Orsóház anyaga | Orsódob | Zsinórkapacitás | Súly |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
LAN74-740 | 41 390 Ft |
Kosárba | 2500 | 10+1 | Elsőfék | 5,2:1 | Grafit | Alumínium dob + alumínium pótdob | 0,23 mm / 150 m | 210 g | |||
LAN74-741 | 50 490 Ft | Kosárba | 3000 | 10+1 | 10+1 | 5,2:1 | Grafit | Alumínium + ALU pótdob | 150/0.23 mm | 216g |