A termék jelenleg nem elérhető.
CHAMPION MIX 1KG

Champion Mix

Az utóbbi idők egyik legeredményesebb versenyhorgásza, Szilvási Szilárd receptje alapján készült rendkívül magas minőségű etetőanyag család.

A keverékek önmagukban is használhatóak hétköznapi és versenykörülmények között egyaránt, további aroma hozzáadást nem igényelnek.

Mikrogranulált szemcsézete teszi különlegesen fogóssá ezt az etetőanyagot. A süllyedő anyag tartósan a fenék közelében dolgozik és fejti ki jótékony csalogató hatását.

Az apró, de nehéz szemcséket az áramlatok nem viszik el, így a lehető legkisebb területre koncentrálhatjuk az etetést és az etetésre látogató halakat. "Egész pályafutásomra jellemző, hogy részben, vagy teljes egészében a saját magam készítette etetőanyagokkal horgászom.

Bármily hihetetlen még a versenypályákon is! Egyedi eljárással készített mikrogranulált szemcsézete teszi különlegessé és rendkívül fogóssá ezeket az etetőanyagokat. A mikrogranulálással elértem azt, hogy nagyon nagy százalékban süllyedő anyag, mely tartósan a fenéken is marad. Az áramlatok nem viszik el, így a lehető legkisebb területre koncentrálhatjuk az etetést és a halakat.

A gyártás folyamán az egyszerűségre és harmóniára törekedtem, mert véleményem szerint az eredményes halfogásnak és versenyzésnek ez az alapfeltétele." Szilvási Szilárd

LIFTEZŐ ETETŐANYAG
2 290 Ft
Nincs kapcsolódó cikk
Energofish Magazin - 2019 június
Megjelent: 2019. június 20.
Bemutatunk mai adásunkban egy olyan orsót, amelybe egy   elektromos kapásjelzőt építettünk be. Igazi újdonság a dupla csalitüske! Szabó Bence ezt az egyszerű, de nagyon eredményes kiegészítőnek a használatát ismerteti. Tovább bővült a wizzard termékek palettája, Halmos Mihály egy olyan pergetőbotot mutat be, amit akár utazásainkon is magunkkal vihetünk. Új rovat mutatkozik be műsorunkban! Bokor Károly szakíró, természetesen a ragadozóhalak horgászatához ad hasznos tanácsokat. A nagypontyhorgászok kedvence lehet a THE ONE starter kit, amely többféle csalit és etetőanyagot tartalmaz. Ezeknek a tulajdonságait Paál Norbert ismerteti.
Megjelent: 2018. október 25.
Adásunkban  Szilvási Szilárd etetőanyag keverési tanácsit hallhatjuk, A II. Energofish Feeder Race ebben az évben a Desedán lett megrendezve, ahol a feederes horgászok ismét egy nagyszerű versenyen vehettek részt. A Methodd feder horgászoknak egy új kosarat ajánlunk Szabó Bence segítségével, amely elsősorban a nagytávolságok elérésében lehet a horgászok segítségére. Ehhez egy nagyszerű orsót is ajánlunk, amellyel a 100 méter feletti távolságok könnyedén elérhetőek. A pergetők sem maradnak érdekesség nélkül, profi horgászunk Lukácsi Béla ajánl egy komplett felszerelést.
Magarzin 2018 április
Megjelent: 2018. április 26.
Bukarestbe látogattunk ki ahol megnéztük a Fishing and Hunting expót. Method szerelék összeállításában segít nekünk Ujszászi Dániel, ezzel az egyszerű de hatékony módszerrel rendkívül eredményesek tudunk lenni a legkisebb tavakon is. Szilvási Szilárd ismét egy etetőanyag kavarási praktikát oszt meg velünk, amely a mostani időszak egyik vonzó etetőanyaga is lehet. Maradva az etetőanyagoknál feedercsapatunk egyik oszlopos tagja pontyos feederes tetőanyagot kever be, gondosan elmagyarázva a miérteket.
Magazin 2018 március
Megjelent: 2018. március 29.
Ha tavasz akkor kiállások, a HorgászShowra tekintünk egy picit vissza elsősorban az ott bemutatott újdonságokra. Szilvási Szilárd egy tavaszi etetőanyag keverési praktikát mutat be. Egy picit a konyhába is bekukkantunk ahol Andrejszky Zoltán a Cuda késeket mutatja be,. A methodhorgászoknak is előrukkolunk újdonságokkal a Benzár Mix kínálatából most a folyadékok vannak soron. Egy érdekes trükköt oszt meg velünk Lukácsi Béla a tavaszi zsinórcserével kapcsolatosan.