Energofish magazin, a második!
Megjelent: 2017. január 18. | Forrás: EnergoTeam

2017-01-18

Az első magazinunk után, amiben érdekes témákat feszegettünk, sok pozitív visszajelzést kaptunk. Természetesen most sem maradunk érdekesség nélkül. Bekukkantunk az 5 éves szülinapját ünneplő Peca Plázába; egy érdekes versenyt is megnézhetünk, ahol ugyanazzal a csalival kellett mindenkinek horgásznia. Ízelítőt kapunk a téli feederezés lehetőségeiről; a Dunán a kősüllők nyomába eredtünk. A mostani jeges időre való tekintettel egy igazi jeges tesztet is készítettünk, illetve a lékipecáról sem feledkeztünk el. A végén természetesen pedig ismét lesz egy kis játék!

Az első játékban Szilárd nyert. Nyereményét hamarosan küldjük az általa kiválasztott partnerboltba! Játszatok velünk most is!

Hol pecázzunk?

Csizmateszt indul!

Az ET OUTDOOR EVA csizmák jól állják a jeget

A Peca Pláza születésnapján pörgött a kerék, sok vásárlónk távozott nyereményekkel

Az egy négyzetméterre jutó sztárhorgászok száma pedig vetekedett a kiállításokon megszokottal, sőt

Tartson most is velünk, a premier Január 18-án 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap December 19 -én 12:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök reggel már itt az Energofish videó galériájában is megtekintetik a műsort.